Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:30 uur tot 17:00 uur voor vragen over MyTerminal. Neem contact op met onze customer service door een email te sturen naar myterminal@ect.nl
Ja, alle gebruikers moeten zich registreren voor een account, ook al u al een E-Services account heeft.
Om toegang te krijgen tot MyTerminal is het nodig om een account aan te maken, met uw zakelijke emailadres. ECT gebruikt Google, Microsoft en Secure Logistics om uw identiteit te verifiëren. Op korte termijn zal het ook mogelijk zijn om via uw IAmconnected of Portbase account in te loggen. Meer instructies voor het aanmaken van een account zijn te vinden via "Instructions" and "Creating an account"
We gebruken de nieuwste beveiligingsnormen om ervoor te zorgen dat uw gegevens worden beschermd. We maken gebruik van een beveiligde verbinding, waarbij alle data is versleuteld en we maatregelen hebben genomen tegen datahacks.
Wij vragen alleen persoonlijke gegevens die voor ons absoluut noodzakelijk zijn om u gebruik te laten maken van de portal. U heeft te alle tijde het recht om uw persoonlijke informatie die wij in ons bestand hebben in te zien, te wijzigen of te verwijderen. Meer informatie vindt u in de privacyverklaring en ECP.
Voor gebruikers van Container Status Import / Export en Object Status raden we sterk aan om over te schakelen naar het meer geavanceerde MyTerminal platform.
E-Services wordt niet langer door ECT onderhouden en alle functionaliteiten worden uitgefaseerd naar MyTerminal. Deze website wordt regelmatig bijgewerkt met het laatste nieuws.